
Jesteśmy niezwykle podekscytowani, że po wielu miesiącach rozmów i omawiania szczegółów możemy nareszcie ogłosić, że Jardin de Clemence (dawniej: Za kolano) stała się częścią marki Krawczi, tym samym wzbogacając ją nie tylko o swoje zachwycające projekty oraz romantyczny charakter, ale również wsparcie projektanckie w osobie założycielki marki Jardin, Patrycji Richter!
Posłuchaj wspólnego komentarza założycielek obu marek - Izabeli Krawczak i Patrycji Richter!
Co to oznacza dla Klientek?
Produkty spod marki Jardin de Clemence będą ponownie dostępne, a ich zakup stanie się możliwy poprzez sklep www.krawczi.pl. Na początek w ofercie znajdą się ostatnie sztuki modeli, które zostały wyprodukowane jeszcze w Łańcucie, rodzimym mieście marki Jardin de Clemence.
Jednak to nie wszystko! Ponadto chcemy przywitać Klientki obu marek wyprodukowaną już w warszawskiej szwalni, pod wspólną marką Krawczi oraz Jardin de Clemence, ukochaną przez setki Klientek sukienką Esterą w 4 kolorach: błękicie, ciemnym różu, złamanej bieli oraz granacie.
Estera została uszyta z uwzględnieniem szerokiej rozmiarówki Krawczi – od 34 do 46! Tym samym zapewniamy, że każdy kolejny doszywany model będzie utrzymany w szerokiej rozmiarówce, którą tak bardzo cenią Klientki marki Krawczi. Mamy nadzieję, że publiczność Jardin de Clemence zareaguje na tę zmianę podobnie entuzjastycznie!
Dla łatwiejszego odnalezienia się, dotychczasowa witryna sklepu Jardin de Clemence zostanie zamknięta i automatycznie przekierowywać będzie na stronę Krawczi. Instagram oraz Facebook marki Jardin pozostanie aktywny, natomiast będziemy zachęcać Klientki Jardin de Clemence do obserwowania profili Krawczi oraz – co może nawet ważniejsze - do zapisywania się na newsletter Krawczi [TUTAJ] oraz dołączenia do naszej grupy na Facebooku, która staje się przytulnym miejscem w sieci, gdzie zdradzamy kulisy prowadzenia marki i żywo dyskutujemy na temat kształtu kolejnych kolekcji [TUTAJ].
Czy zmieni się charakter marki Jardin de Clemence?
Wiemy, że tym, co Klientki najbardziej kochały w marce Jardin de Clemence, był ich nacisk na jakość, etyczną, lokalną produkcję, bajeczne projekty oraz właśnie ten niezwykle urzekający, romantyczny charakter marki. W Krawczi postawiliśmy sobie za cel, aby wszystkie te elementy utrzymać i dalej rozwijać. Chcemy, aby Jardin de Clemence stał się romantyczną linią wewnątrz Krawczi.
Aby mieć wpływ na to, jakie produkty powstaną w przyszłości pod logotypami obu marek, dołącz do naszej grupy na Facebooku [TUTAJ], ponieważ w Krawczi dajemy naszym Klientkom realny wpływ na kształt naszych kolekcji, przeprowadzając ożywione dyskusje i ankiety na wszystkich etapach prac projektowych!
Jakie są dalsze plany na przyszłość?
Założycielka Jardin de Clemence, Patrycja Richter, zgodziła się współpracować z nami nad kolejnymi projektami, które ujrzą światło dzienne pod logotypem obu marek. Należy się zatem spodziewać zarówno nowości jak i powrotu do modeli, za którymi tęsknią Klientki Jardin, takimi jak bluzki Lea czy sukienki Rosemarie. Zapraszamy serdecznie do obserwowania naszych profili i zapisu na newsletter, aby nic Was nie ominęło!